streda 26. júla 2017

Nákup rýb a hviezdic



Po návrate z Chorvátska po Veľkej Noci som po dlhšej dobe zabrúsila do KIK ,nič konkrétne som nepotrebovala, kým som nezbadala tieto vydarené misko-taniere v tvare rýb a hviezdic . Naraz som zistila , že konkrétne TOTO som potrebovala :D Dávame si z nich chia puding alebo si naservírujeme ku grilovačke pochutiny, vždy si hľadám dôvod, aby som ich  vzala do ruky, sú prosto krásne. Nemohla som odolať...















                                      

                                                                       Krásne tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. Erika na tie rybky som velmi pokukovala v obchode, dve boli aj v kosiku,su prekrasne, ja s manzelom sme ryby, tak mi to bolo srdcu blizke, ale nakoniec som to vylozila, ja uz nemam miesto v kuchyni, vzdy si musim povedat je to pre mna dolezite, alebo len sa mi to paci? A ako velmi, viem bez toho zit? Teraz tak pekne nafotene ked to vidim, nemala som ich predsa len kupit :-( ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, to je vážně povedená sada... škoda, že nemám doma místo na více druhů servírovacího nádobí, hned bych ji brala:-) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani ja som už v Kiku dávno nebola, chodím z práce opačným smerom do kopca :), ale dá sa tam často natrafiť na šikovnú aj oku lahodiacu vecičku, viď tvoje "rybičky". Páči sa mi na nich
    aj ten nedbalý okraj,. J.

    OdpovedaťOdstrániť