štvrtok 8. decembra 2016

Vianky vo vnútri

Vianočné dekorácie sa u mňa veľmi nemenia  verím ,že to pre Vás nebude až taká nuda , nové sú vence na krbe, teda pridala som do nich strieborné dekorácie. Do hortenziového venca som vložila jeleňa a do makového  hviezdu, keďže čečinové vence stále nemám a žiadalo sa mi k tomu zelenú  farbu,  tak som na rámik  priviazala tuju, venčeky na kuchynskej linke sú tento rok zo zimozelu , a všade Tilda figúrky... Adventný veniec je tento rok taký detský, iba 4 sviečky a Tilda figúrky prichytené do machového korpusu. Stihla som aj novú vianočnú chalkboard-holandské domčeky... Na tácke pod "chalkom" dva nové drevené svietniky y Obi 5€ ks dobrá cena ,nie ?! Adventný kalendár už  tento rok na krbe nevisí,  má nové miesto pod "oknom " na čiernej stene.A ešte jedno ďakujem Peťke, ktorá má už druhý rok vyhecovala k  príspevku o vianočnej výzdobe,  čudujem sa  keď čítam minuloročný príspevok :D ako podobne som to cítila  aj tento rok ...nejak sa mi nechcelo ..kým mi nenapísala koment Peťka :D




























                                                                 Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. Kouzelné!Přeji nádherný předvánoční čas Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eriko, máš to doma krásně nazdobené. Na tučňáky jsem se také chystala, ale nakonec jsem šila myšky. Takže na tučňáky přijde řada asi až za rok :-)Přeji ti krásný zbytek adventu A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika je to nádherné, také útulné a vyžarujúce ten krásny pocit domova. Krásnu nedeľu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vdaka za inspiracie.este len snivam pri malom Michalovi sa este nedaju realizovat .zatial nasavam a razzzz... su krasne.petra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika mas to krásne nazdobene, už len stromcek, darčeky a sú tu Vianoce.ja som stihla len adventny svietnik s vencekom a všade pracovný zhon. U mňa Vianoce budú asi až na Vianoce, 24.12. Prajem príjemné sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť