štvrtok 3. marca 2016

Veniec z vajíčok

Prvý jarný veniec  tento rok som robila z vajíčok, ktoré som lepila tavnou pištoľou na slamený korpus a nebola som spokojná. Vajíčka boli na venci také šírom, šárom a nevedela som, čím to celé zjednotiť. Najprv som do medzier napchala zvyšky slamy z dekorácií, čo ostali z minulého roka a vyzeralo to veľmi pekne . No keď som to dokončila, padol mi zrak na malinký venček z jemnučkej trávy, ktorý som robila 2 roky do zadu na dušičky. Bolo to také krásne chmíří, že som neodolala, slamu povyberala a vyskúšala som  tam napchať tú  trávu. A vyzerá to ešte o niečo lepšie, aj tá slama bola super, ale s touto trávou je to také jemné. No a zo zimy mi ostala posledná jedličková vetvička so šiškami a nedokážem ju dať preč. Je taká krásna, hore na linke vyzerá tak dekoratívne ,že som tam zavesila aj veniec z vajíčok a mne to spolu ladí.













                                                                  Krásne tvorenie praje Erika !

9 komentárov:

  1. Erika velmi pekny veniec. Kolko vajicok si pouzila? minuly rok som lepila vajicka tavnou pistolou a skrupiny sa mi nicili, vypalila sa diera. Pritom v tv lepili bez problemov. Prekrasny vencek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri,je nádherný .... moc se ti povedl .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je překrásný!Hezký den Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, venie vyzerá nádherne, to si musela vyjíčka dlho odkladať. Je nádherný. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To moja mamka obetava celý rok od jednej kurky bielej mi vyfukovala každé vajo to sú mamky co by pre nás neurobili!

      Odstrániť