štvrtok 7. januára 2016

Vianočný stromček



Tak ešte sľúbená peep show nášho stromčeka /toto spojenie je prevzaté , od vtipnej Rosy Mitnik. Ja som sa rehotala ako kôň z jej minuloročného príspevku o desatore blogerky, kto nečítal odporúčam :DDD/  Tak teda dodržím aj ja tento" zvyk "  a ukážem stromček :DDD Je s Tilda ozdobami a stihla som ich dorobiť deň pred Vianocami . Mikuláškov  v kožúškoch som na stromčeku proste musela mať veľmi sa mi páčil ten nápad papierovej tváričky zaborenej do kožúška, no moja sestra prišla a povedala , že teda jej sa nepáčia, hm... ale nevadí, veď napíšte či je to podľa Vášho gusta, alebo nie. Pokojne, nezrútim sa :D zrútila som sa, keď mi to povedala sestra  :DDD, ale nieee vôbec.
















Krásne tvorenie praje Erika!

7 komentárov:

  1. Konecne stromcek, dockala som sa. Tildusky su super, aj srncek na stoliku. Mikulasikovia, zaujímaví , mozno keby boli mensi, zobrali slavu vsetkym dalsim ozdobam. A anjelie vlasy, uplne som na ne zabudla,

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano tento príspevok je venovaný tebe Zita:D ďakujem ti za tvoj záujem.Anjelske vlasy som objavila medzi ozdobami nečakane dve nové krabice minulý rok som ich kúpila a tento rok akoby som našla...ahoj erika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, tie Tildy to musela byť piplavá robota, ale splnili svoj účel a na stromčeku vyzerajú pekne. Čo mňa však zaujalo sú tie neskutočné cukríkové paličky. Tie vyzerajú fakt super. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, mne osobne sa stromček páči .... ak by som mala niečo zmeniť.....žiadne anjelske vlasy a na stromček by som povešala tvoje šité hračky.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, tilda ho mala v knihe presne tak ako pises no naš stromček bol hore veľmi riedky a ked som tam dala ozdoby prišiel mi veľmi prazdny čau e.

      Odstrániť
  5. Ahoj Erika,prečo by mal byť stromček len s veľkými,či malými guľami?Tvoj je jedinečný,zaujímavý a originálny...mne sa veľmi páči a hlavne je to vlastná tvorba...Leha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eriko, moc krásný stromeček..Mikuláš i Tildy jsou dokonalé..vážně krása..Inka

    OdpovedaťOdstrániť