nedeľa 10. januára 2016

Háčkované papučky


Papučky s krásnou koženou podošvou som veľmi chcela uháčkovať, no návod som nejak nevedela nájsť.Teraz som si našla čas a pohľadala nejaké videá na youtube ktoré by sa k tomu spôsobu blížili a našla som tento. Bol to čistý risk, vôbec som nevedela, či mi uháčkovaná papučka sadne na obvod koženej podošvy, ktorú som obháčkovala . Pani na videu robí papuče na  nohu vel.6 . Háčkuje aj podošvu aj vrchnú papuču na  háčiku 5,5mm a s dvojitou priadzou, ale nejakou zmesovou vlnou ktorá je elastická. Ja som použila drops paris 100% bavlnu a háčik č.5 ktorá sa absolútne nepoddá.Vznikla mi papučka na nohu dieťaťa v.30. Celkom tomu nerozumiem :DDD ale predpokladám , že tým, že moja priadza je úplne pevná, vôbec sa neprispôsobí, tak mi vznikla malá veľkosť pre dieťa. Takže potrebujete kúsok kože ja som mala staré sako zo sekáča, fiksu, niečo čím prerazíte dierky na podošve ,ihlu ,háčik a priadzu. Tieto papučky sú prototyp, ak budem robiť ďalšie určite vystrihnem 4 ks  podošvy  a zošijem ,vždy dva kusy spolu, aby to bolo pevnejšie a papučky budú mať dlhšiu životnosť. Mne sa veľmi páči ten kontrast ,že podošva nieje háčkovaná, ale kožená a zároveň je to veľmi praktické.

 


.













     

























Nesprávne                                                                          Správne                                                                                     
Tu vidno chybu na ktorú som prišla náhodu. Papuča vľavo na obr.vľavo je zle zháčkovná. Priadzu na na nej som priviazala k hornej papučke a spájala som s podošvou krátkym stĺpikom . No pravú papuču som robila tak ,že som priadzu náhodou mala naviazanú na podošvu a keď som začala zošívať všimla som si ,že týmto spôsobom mi vzniká akýsi mokasínový vzhľad oproti tomu ľavá papučka, mala taký škaredý spľasnutý tvar pretože ten krátky stĺpik sa ohýbal smerom k podrážke kdežto pri opačnom naviazaní sa ten stĺpik pekne dvihol smerom hore a  krásne vytvaroval papučku,  Takže pri spájaní dávajte pozor, nieje jedno kam naviažete priadzu.





Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. Eri jsou parádní!Hezký den Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika,krasneee👍👍👍Som v nemom uzase co si uz vsetko stihla vytvorit.Len tak dalej.Si nie len inspiracia,ale aj hnaci motor.pa ivet.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí, Eri! Povedly se parádně!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko jsi šikulka a máš velkou trpělivost! Hezké odpoledne přeji, Maru

    OdpovedaťOdstrániť