sobota 17. októbra 2015

Ikea denko

Od manžela som dostala ikeácky lopárik - u nás sa to povie denko . Poznáte to slovo ? Nie som si istá či by rozumeli v každom kúte Slovenska ... Veľmi sa mi páči , mojkala som ten krásny  kus dreva. A poobede som naaranžovala  syry a sladučké tokajské hrozno, ktoré sme dostali od známych a mlsali sme. Moje nové koňakové loafers poltopánky z Alda  tam hrajú malú roličku :D Musela som to odfotiť , no môj foťák je už dlho pokazený, zatiaľ používam mužov mobil a našla som krásny efekt, tak som sa utrhla ;D













Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Lopáru so ani ja neodolla, dokonca sme zobrali hned dve veľkosti, ešte som ho nepoužila a z toho dreva máme aj stôl a lavicu v kuchyni. Inak topánky vyzerajú krásne....

    OdpovedaťOdstrániť