pondelok 19. októbra 2015

Hračka do kočíka

Hračka do kočíka je pre nového člena rodiny . Sestre sa narodil druhý syn, Timy . Túto hračičku som si uložila už dávno medzi veci, ktoré by som chcela uháčkovať, no nejak nebol čas hľadať návod na nete. Minulý týždeň som si kúpila Mollie tvorí a bol tam nádherný návod na háčkovaný jesenný náhrdelník, ktorého súčasťou boli aj háčkované guličky a tak som sa pustila do toho. Ak si  toto číslo Mollie kúpite, neoľutujete, náhrdelník obsahuje aj drobunké žalude ,čučoriedky, maliny či dubové listy a konečne šišky, na ktoré som sa tiež dlho chystala ,  všetko s presným návodom.










Krásne tvorenie praje Erika!

2 komentáre:

  1. novopečené tetě gratulace a malý Timy bude mít s krásným dárkem jistě veselý start do života :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný dárek!Krásné dny přeje Věra

    OdpovedaťOdstrániť