pondelok 13. júla 2015

Deka s háčkovaným pom pom okrajom

Deka bude pre sestrine druhé bábo, ktoré sa narodí v septembri. Vzor som použila rovnaký, ako na uteráčiky ,TU. Návod na okraj s pom pom-ov nájdete napr. TU. 

Pomaly pokračujem na všetkých frontoch  obloženie  krbu ,záhrada , altánok ...Obloženie krbu s hrdzavým plechom je na jednej stene krbu už nalepené... predný plát mal byť iba hladký, no nevedela by som na tú plochu nič zavesiť a už som dumala,  ako si pôjdem kúpiť veľké kvetinárske magnety, ktoré sa používajú na prichytenie kytíc na kapotu svadobného auta...že ich prilepím na svoje vence... No keď som navrhla, aby dal manžel dorezať vodným lúčom ten rustikálny vzor   aj na prednú stranu plechu , ktorý bol iba na vetrákoch na bokoch krbu , tak súhlasil. Takže na tie vyrezávané vzory budem môcť povešať čo len budem chcieť.









Takže prvý plát kortenu je na mieste .

Čas hortenzií ma prinútil hľadať, ako im predĺžiť životnosť vo váze. Jednoducho  ,zrezať šikmo ostrými zahradnými nožnicami , ak majú stonku drevitú aj pozdĺž stonky predeliť na polovicu, aby sala viac vody a na pár hodín ich ponoriť celé do vody . Do vody vo váze pridať za malú lyžičku kamenca/kamenec draselný/ . Ten by ste mali dostať napr.v  lekárni alebo na internete.
Krásne tvorenie praje Erika "

3 komentáre:

  1. Ta deka je překrásná. Hortenzie mám moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eriko, tvoje deka pro miminko je moc krásná. Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika krasaàa.Urcite urobi radost.Ja som sa tiez pustila ďo hackovavània deky cik cak vzorom.Uź sa konecne chystam poslat Ti fotky mojich vytvorov.Nech sa dari a uzivajte leto v pohode a zdravi.

    OdpovedaťOdstrániť