piatok 29. mája 2015

Moje nové gotické okno

Tak toto okno je dokonalé ,vlastne tá ilúzia je dokonalá.Tento poster som našla na nete u  belgickej dizajnérky, žijúcej v Berlíne, ktorá si hovorí COCO LAPINE  . Veĺmi sa mi zapáčil ten nápad falošného okna . Mám v pláne zavesiť poster na  100 ročnú kamennú stenu v altánku, myslím , že sa tam bude skvele hodiť . Môj muž si to nemyslí :DDD  Ja mám celkom problém s tým, čo vlastne u mňa doma chcem , ak to zoberiem podľa toho, čo sa mi zapáči na prvý pohľad , tak je to vintage a farby, ale na druhý pohľad milujem tu severskú strohosť a chcela by som ju doma, no vždy nakoniec skĺznem do toho vidieckeho štýlu. No tento malý kúsok čiernej som potrebovala...na chvíľu a uvidím, či  ten nápad s altánkom bol dobrý . Tak čo, je to Vaša šálka kávy ?






                                               
                                                                                                                       
                                                  Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Hľadám rovnováhu v našom tradičnonovodrevodome :-)...drevo naznačuje severský štýl,tehla a osb doska,kovový
    nábytok industrial :-)...viď môj nový fotoobraz :-) Turbínová klapka,...ujde mi to do retra,staromilskej útulnosti, ale viem, že chcem vintage s industrial prvkami,ktoré sú potrebné aj kvôli chorému synovi..a farby ! ,....tak balansujem, ale som vďačná za tehlu a drevo,majú takú harmóniu...:-) a sú základ !
    Pozývam Vás aj k nám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://osblove.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči tvoje nové okno. Len by som ho chcela väčšie. Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť