sobota 23. mája 2015

Klietka

Ani tomu nemôžem uveriť , dostala som klietku . Po dlhej dobe prišla na návštevu kamarátka. Zoznámili sme sa v pôrodnici, pred 14-timi rokmi ! V ruke niesla túto prekrásnu vtáčiu klietku. Ja som ju už u nej doma videla. Moja kamoška Niky, má presne takú vášeň pre starinky, ako ja . Úplne ma dojalo , že sa jej vzdala, vôbec som to nečakala , je to od nej také veľkorysé . Povedala , že ju využijem lepšie ja v dome , ako ona v bloku /to si nemyslím/ no veľmi ,veľmi som ďakovala! A ešte je zvláštne ,ako ku mne tento týždeň tie klietky prichádzajú ,manžel kúpil hrnčeky s klietkami a Niky vôbec nesleduje môj blog , nemá  vzťah k počítaču a vraví ,že radšej to vidí  u mňa na živo ....a daruje mi klietku. Tak som taká vďačná za tieto milé prekvapenia. V  klietke sú malé uteráčiky , ktoré  teraz chystám do altánku na ozdobu. Háčkovala  som zo zbytkov bavlny návod je TU.

























Krásne tvorenie praje Erika!

3 komentáre:

  1. Erika, máš fajn kamarátku. Krásny darček. Moja klietka práve mení farbu a je ešte v garáži. Bola biela a teraz ide na čierno, tak uvidím ako to dopadne. Ale moja vôbec nie je tak krásna ako tá Tvoja. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá je krásna, nevídaná. Ej veru uplatnila by sa aj v byte :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Eri... ta klietka je nadherna... moj syn sniva o naozajstnom zivom vtaciku... no s takou klietkou by to slo :DD
    Monika

    OdpovedaťOdstrániť