štvrtok 9. apríla 2015

Botanical print

Ahojte , milé čitateľky ! Dnes má môj blog narodeniny, 2 roky a tento príspevok má číslo 200 to je krásna náhoda ! Nechce sa mi veriť ... Veĺmi sa  Vám chcem všetkým poďakovať za každé milé slovo, ktoré mi napíšete . Viem koľko času zaberie prelúskať všetky  blogy čo Vás zaujímajú a tak si cením , ak si dáte námahu  a napíšete !
                            Príspevok 201 bude giveaway , ako poďakovanie za Vašu priazeň!!!

    Musím povedať , že na mňa doľahla blogová jarná únava . Dala som si záväzok opäť behať tri krát do týždňa a darí sa mi . Odbehnutých 54 km za 3 týždne. Možno aj tam je pes zakopaný, nedá sa robiť všetko...No veci plánujem a pomaly aj plním a tak dnes prišiel na rad botanical print. Plagáty, alebo tabuľky s botanickou potlačou   mám na pintereste uložené už dlhšie a teraz pred Veľkou Nocou som si ho už chcela zadovážiť , Uľahčím Vám prácu tým , že Vám poviem, že obrázok musí mať kvalitu min 3000 pixelov a to bol problém.Strávila som pri PC naozaj hodiny, aby som našla to, čo sa mi páči a zároveň to malo potrebné rozlíšenie. Iśla som do copycentra aj s obrázkami, kde mi ich  rozmiestnili a upravili na veĺkosť 70*90 cm, pozadie mi urobili také krásne, ožltnuté v rohoch /ťažko sa mi to dnes fotilo pri zapadajúcom slnku..../  a vytlačili . Ak chcete môžete si to dať vytlačiť aj na plátno,/ bude sa to dať zrolovať, no ja som bola lakomá... mám to na papieri. Doštičky som kúpila a natrela čiernym čajom, aby drevo trocha stmavlo . Môžete použiť aj hrdzavé klince, ktoré namočíte do octu /počkáte pár dní/ a tou tekutinou natriete drevo,  vtedy je omnoho intenzívnejší vintage vzhľad dreva , no nechcelo sa mi čakať. Drevo na plagát som   nalepila klasickým lepidlom na papier a kožený remeň /rovnaký som použila na pracky na kabáte , rúčky na kuchynskej linke u Zuzky/  opäť poslúžil, tento raz na rúčku plagátu. Manžel  mi ju prichytil nitovacími kliešťami. Plagát bude sezónny o pár dní ho zvesím a budem si užívať prázdne čierne steny a trocha jednoduchosti v bývaní po všetkých tých sviatkoch.




































Zadná strana doštičky : môžete vidieť , ako čaj  zatiekol na zadnú stranu a rozdiel medzi pôvodným drevom a drevom natretým tmavým čajom.



Krásne tvorenie praje Erika !

8 komentárov:

  1. Eriko to je krásná tabulka. moc se ti povedla.
    pěkný den a těším se na 201
    Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika čo Ty všetko nevymyslíš. Je to nádhera a na čiernom pozadí veľmi zaujímavé. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri gratulujem! ... o jarnej aj blogovej uvave by sa dalo pisat ..... a pisat :DD
    Paci sa mi aj tvoj projekt. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eri, ještě víc, než k blogovým narozeninám ti gratuluji k tomu běhu, máš můj obdiv!
    Plakáty jsou nádherné!
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasny napad a skvele provedeni! Preji brzke odezneni blogove unavy, at mame stale od Tebe inspiraci.♥ Pekny vikend, Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nadherne, uzadne to vyzera.....ale predsa ako vsetky vase prispevky....dakujem za vsetky inspiracie,ktore nam davate a tesim sa na dalsie...Michaela.

    OdpovedaťOdstrániť