pondelok 20. apríla 2015

Barn door-stodolové dvere

Po týchto  "stodolových" dverách , ktoré sa posúvajú po hornej koľajnici túžim! Ich miesto malo byť v spálni a mali sa hýbať  na jednej spoločnej stene, na dverných otvoroch do sprchy a šatníka , ktoré mám v spálni . Ale vedľa sprchy nemala byť moja Hana / moja skriňa má meno / ! Takže dvere sa tam teraz nezmestia, ale pre pokoj duše som dvere / sú zo zbúraného domu po mojej starej mame.../ vytrepala do spálne, podložila knihami, aby som na vlastné oči videla , že je to tam stiesnené a všetko na "kope" . Dvere som na Vianoce oprela  v hale, vedľa východu na terasu, slúžili na vešanie vianočných dekorácií a  už sú zase vonku v altánku . Dostala som sľub od môjho muža , že ich použije, ako "barn door" v altánku, som v siedmom nebi :D No myšlienka na barn door ma neopúšťa , čo tak industriálne!? Sú vzdušnejšie ...?







                                                                                                                           
                                                                   
         






Industriálne
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                


foto :zdroj pinterest                                                                    


                                                       


                                                                 Krásne tvorenie praje Erika !


P.S.  GA

7 komentárov:

  1. Prave som zistila ze musim dat meno.svojej skrini.hehe...porozmyslam cez noc nad tym.😉
    Krasne su taketo dvere...ten treti obrazok...ach...ale aj v altanku si to viem predstavit...bude to krasne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej musiš jej dať meno ,ale aj si ho pamataj ,tak si ležim v posteli a rozmýšľam, ved som do prispevku napisala Helena ,ale skrini som dala meno Hana :DDDD podla jej povodnej majitelky, no nič , :DDDDDDDDDD čaro blogovania :DDDDDDDD

      Odstrániť
  2. Ja este nemam skrinu, ktora by mohla mat meno...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to sa páči aj mne, meno pre skriňu. Veď to je moja prateľka, skrýva moje odevy, i tie intímne:).
    takéto dvere sú super, i my sme ich chceli, avšak tiež na ne nemáme miesto

    OdpovedaťOdstrániť
  4. haha.... Chutne Eri!!... pondelok?? ty si fakt ale dynamická! šumná k tomu... :DD... skoro som prehliadla tento prispevok

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejvíce mě zaujal design na té třetí fotce, jak barevně tak i stylem. Není to, že část vypadá moderně a část starobyle, ale všechno je perfektně sladěno! :3 :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tie su perfektne, tiez by som take brala :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť